Tema: Re: Kokį routerį pirkt?
Autorius: fenix
Data: 2019-01-12 01:03:15
2019.01.11 19:55, Spyglys rašė:
> Sveiki,
> atitrūkęs aš nuo IT. Kokį routerį reikia pirkti? Vis dar šitas eina:
> https://bit.ly/2H6DyUP ?

sitoj kainu kategorijoj tai turbut geriausias, tik per silpnas.

> Senas d-link 300 mirinėja, nebepadeda ir dd wrt, kažkokio velnio pagavo
> persikrovinėti.

a) maitblokis
b) dulkes viduje
c) kondikai ar koks kitas elektrinis komponentas atitarnavo.

imho, dar vertas ikishti rankas, kad pasiziuret. dlink 615 pas tevus
padetas - nu veikia tol, kol as jo neperkraunu.

> Dabar interneto turiu 100, bet planuoju imti 300 greičio.
> Įrenginių suskaičiuoju 8 yra dar pora, bet įjungiami retai.

kaip ir akivaizdu, kad reikia gigabit WAN lizdo ir AC palaikymo kaip
minimum.
jeigu parasyta, kad greitis pvz 433 (5ghz) + 300(2.4ghz), tai realiai tu
turesi ~150-200 downlink ant vieno irenginio max, ir tas irenginys nebus
tavo laptopas, nes galeciau lazintis, kad ten nera AC palaikancios
kortos arba ta korta daug silpnesne nei gali atiduot routeris. anyway,
cia jau filosofija.

> Klausimai:
> 1. Ar yra prasmė imti su usb, kad būtų galima diską pasijungti ir
> pasiekt failus iš visų įrenginių? (kopijuoju svarbesnius duomenis į
> išorinį USB diską(kai prisimenu, kad reikia).kt

shudas bus greitis. isorinis hardas pajungtas prie kompo tiesiai geriau
visom prasmem. net jeigu ir greicio pakaks, nebus normalaus softwarinio
palaikymo. gimmick, bet ne feature. dar smulkmenele... tie diskai
dezutese nepritaikyti nei dirbti 24/7, nei start/stop ciklams, tai jei
ten power managemento neduos reguliuot taip, kaip tu nori, tai uzmushi
diska. as uzmushiau pajungta prie teliko

> 2. Ar reikia imti tą 5 ghz juostą? Įrenginiai mano seni, bet yra ir
> naujesnių kur turbūt palaiko tuos 5 ghz.

BUTINAI. ir dar priedo AC, minimum 433/300. senus irenginus uzkabinsi
ant 2.4, naujus ant 5. padeda pasidarius prioritetus, tada abu daznius
galima pabalansuot.
anyway, laidas atpisa bet ka.

> 3. Koks dabar normalus tautinis routeris jei imant USB ir 5 Ghz palaikymą?
> Įrenginius keičiu retai, todėl prioritetas būtų kokybei. Už 50 galima
> nupirkti? Ar nesukti kepenų ir imti tautinį linke viršuj?
> Būsiu dėkingas už pasiūlymus ir mintis.

tplink archer c2, c5, c7, c9 gerejimo tvarka ir pagal *wrt palaikyma.
tau reikia minimum su AC ir su gigabit lizdais. galbut uztektu tik 1
gigabit lizdo, bet, cmon, skirtumas koki 3 eur.

jeigu nereikia visiskai uzeriniu fyceru, tada sumokek daugiau ir pirk
mikrotik. verti savo pinigu, tik tiek, kad labai sudetinga konfiguruot
ir nebus *wrt zaisliuku.