Tema: Re: Kokį routerį pirkt?
Autorius: Bronco
Data: 2019-01-17 20:47:19
On 2019-01-17 19:14, MRT wrote:
> Dabartiniu smart smegenys jau irgi daugiau vingiu..
> 50GB rip'as itariu gali jiems but ikandamos, bet LAN'as nukerpa.

Tai didelio skirtumo naudotojui nebus iš to, kur tas tikrasis
bottleneck'as pasireiškia, kai vis tiek 50GB BDremux'o ar BD.iso
normaliai nepažiūrėsi.

Aš va kažkada bandžiau su Mede8er ir 100 Mbit kabeliu išsiverst ir fig
vam, žiūrint BD/BD3D.iso vos tik pasitaiko intensyvesnės veiksmo scenos
ar scenos su daug detalių, popkorno įsisavinimas praranda bet kokią
romantiką, nes prasideda momentiniai vaizdo freezai :)