Tema: Re: Kokį routerį pirkt?
Autorius: Spyglys
Data: 2019-01-11 22:04:29
Rimti 4(rimtumo silpnėjimo tvarka):
1. TV - pas mane cgates, ateina laidas nuo imtuvo į routerį. Srauto
turbūt daug, būna, patrūkčioja HD kanalai.
2. Dukros planšetė - pastoviai sėdi youtube arba žaidžia visokius online
žaidimukus. Sako, kad veikia per lėtai.
3. žmonos ragelis (samsung s7 edge turbūt 5Ghz palaikytų) - pastoviai
sėdi fb ar šiaip kažkur. Skundžiasi, kad stabdo internetas.
4. mano laptopas (senas, tai 5 ghz nepalaiko). Internetas būna, kad
tikrai stabdo.

Kiti neesminiai (telefonai ar stacionarus kompiuteris, kuris dažniausiai
išjungtas). Pagalvojau visai daiktas būtų tas usb - nereikėtų
pasijunginėti fiziškai prie disko, kad kažką nusikopijuoti(gal net
išeitų padaryti automatiškai), be to gal yra funkcija, kad sudėjai
torrent failus ir pvz naktį juos parsiunčia į tą patį diską (ir
nesidalina, kad neuždrožtų disko)?