Tema: Re: KokÄÆ routerÄÆ pirkt?
Autorius: Paul_
Data: 2019-03-13 13:14:16
Kol kas matau tokius pliusus ir minusus, gal kas dar papildys savo
pastabomis:

Nauda:
- panaudojamas naujam gyvenimui jau nurasytas irenginys - Asus eee
- gaunamas multi-funkcionalumas arba all-in-one (NAS, FTP, DLNA,
OpenDNS, OpenVPN, Torrent, NextCloud ir t.t.)
- elektros ryja kaip vienas irenginys, o ne kaip router + NAS
- galutine kaina bus mazesne nei router + NAS
- siaip pati ideja pramankstinti smegeneles kitokio pobudzio veikla yra
sveikitina

Minusai:
- investicijos asmeninio laiko, reikalingos surasti kaip ir kas
konfiguruojasi
- laiko investicijos i tokio daikto prieziura, nes visada iskyla
nenumatytu klausimu, kuriuos teks spresti ir jau po paleidimo
- Asus EEE neturi dvieju 1Gbps lizdu, tokiu atveju bus ribojimas
maksimalus pralaidumas pvz. per USB 2.0 LAN adapteri
- Asus EEE neturi greito USB porto, tokiu atveju WAN portas tures
geriausiu atveju USB 2.0 teorini 480Mbps pralaiduma
- NAS atveju reikalinga talpesnis 3.5" HDD, kuri gali tekti jungti per
ta pati, riboto greitumo, USB porta