Tema: Re: Kokį routerį pirkt?
Autorius: PxYra
Data: 2019-01-11 22:23:37
del torrentu ir USB pas TPLINK (be visokiu wrt) yra taip, pirma tai sharina
failus samba v1 protokolu o tai beda! windoze tik po burtu ir keiksmu
pradeda matyt sharus (w10, w7 da nebandziau) visi kiti irenginiai alia MAG,
androidai, linuxai, kodi, telikai visu rusiu smartai to sharu nemato! na dar
kodi imanoma (bet ne visada) rankom prisabacint shara, taip kad su failu
kopijavimu ne is PC bus reikalu, o jei ziuret filmus, foto ir t.t. is to HDD
tai TPLINKAI turi alia DLNA kuris per UPnP streamina ir visi irenginiai ta
mato, dar gali routeryje FTP pakurt, tada kopijuosi kaip bitute failus su
FTP klientais
del downloadinimo tai paprasta, torrenta paleidi ir nurodai torrent klientui
kad failus reik issaugot i ta USB HDD
del srauto pievos pas tave, daba situacija tokia, te kur as gyvenu interneto
planas 70Mbps! 6 gyventojai, visi pastoviai ka veikia internete,
feisbukinas, geimina, ziuri emigranto tv as pats ziuri nebe emigranta o
geriau rodanti namai.tv ir tai dvejuose irenginiuose TV per MAG ir per PC
WEB, jokiu strigimu niekados nebuna, TV pas visus sklandziai eina, vien pas
mane be TV ir PC dar prie inerneto jungias viena plansetka 2 telefonai ir
kartais laptopas, jei kazka downloadinu per torrentus ta darau arba kai
namai beveik tusti/nakti arba download riboju iki 2MB/s kad kitiem netrukdyt
tai pas tave su 100Mbps turetu viskas su vejeliu eit, keisk CGATES nes bbz
kaip ir per kiek irenginiu iki taves srautas ateina