Tema: Re: Ats.: kur rasti...
Autorius: amenox
Data: 2014-06-20 11:05:52
Šiaip dėl duomenų tai viskas paprasta (dėl paskyrų šiaip irgi tinka) labai
geras password, numirei - jie nepasiekiami. Taip kad nematau problemos. :) O
dėl automatinio kažko informavimo dėl mirties prasmės, klausimas išlieka
atviras. :) Sutinku tik dėl vienintelio - tai labai gera verslo niša, na
kaip visada - jei sprendimas kainuoja labai brangiai, vadinas man jo reikia
(Apple pvz. ;).