Tema: Re: kur rasti...
Autorius: PxYra
Data: 2014-06-15 17:07:26
man tai susidaro ispudis is sitos temos kad tamsta esi zmogus be sazines,
lauki tik kol kazkas numirs vietoj to kad ieskotum irenginio perspejiancio
apie kritine zmogaus bukle (spetum gal dar zmogui isgelbet gyvybe laiku
nuvaziaves) ieskai tik daviklio mires ar gyvas, tai kad ieskai tik TOKIO
daviklio parodo kad tau visiskai px ant zmogaus
linkiu kad senatveje giminaiciai paciam toki datcika uzmautu ant taves ir
testamenta kaisiotu pastoviai po nosim su pakoregavimais