Tema: Re: Ats.: kur rasti...
Autorius: amenox
Data: 2014-06-19 12:39:37
Apple įtikink, o jei jie padarys tai visi iškart supras ko neturėjo visus
šitus metus. :) O jei rimtai šiuo metu populiarėja visokie fitness
pribumbasai, Samsungo pvz. apyrankės ir greičiausiai Apple savo tuos iWatch
paleis. Taip kad savo sveikatą greitai galėsi ir taip sekti per visus galus,
o kada tuos duomenis galėsi visems kam netingi siųsti į feisbukus čia tik
laiko klausimas. Vienintelis klausimas kuris visus kankina tai nx to reik.
:)