Tema: Ats.: kur rasti...
Autorius: siGis
Data: 2014-06-16 18:19:28
Reikia padaryti taip, kad klaidingo suveikimo nebutu. O jei jau jis
nutiks tai kas cia tokio? Pasakysi sau - prisizaidziau ir keliausi pas
bomzas i kompanija. Pradedamas tai zinojai ko imiesi ir kuom viskas
gali baigtis. O kuo cia labai gali baigtis? Vienaip ar kitaip viskas
baigsis mirtim. Nieko cia labai neprarasi.

Kur kas blogiau butu jei iskeliauti padetu artimieji nusprende, kad tu
jau senas ir nieko tau nebereikia, o jie dar turi pasiaukojanciai ne
savo gi vaikus, o tavo anukus auginti. Manau aparatelis labiau vertas
pasitikejimo nei zmogus.

Del uzgerimo problemu neturetu kilti. Nebent prisilaksi iki galo.
Blogai butu jeigu paskui daktarai prikeltu. Tai manau galima
sutvarkyti juridiskai atsakomybe uz praradimus perkeliant daktarams.

Kiekvienai pastraipai po :)

"amenox"  parašė naujienų news:lnmrtp$p83$1@trimpas.omnitel.net...

Kokie turėtų būti veiksmai po klaidingo suveikimo? Kitais žodžiais po
gero
užgėrimo atsibudęs pamatai kad pinigai sudeginti, namas susprogdintas
ir
artimi žmonės su infarktais. Šiaip tai problema įmanoma pagaminti, bet
nesuprantu nx to reik. :)