Tema: Re: Ats.: kur rasti...
Autorius: amenox
Data: 2014-06-19 16:14:33
Na šiaip jo, atiduodi galus ir automatu uždaromi visi fb ir gmailo
accountai. :) HiTech nekitaip. Blyn nu nesuprantu aš visvien šios idėjos, nu
davei dubą, ir jei sutvarkyti popieriai, vaikai ar kiti artimiausi žmonės,
giminės pasiima tavo babkes- viskas. Koks skirtumas kas su tais fb ar gmail
bus ir tuo labiau kam kurti solushiną kad kažkur/kažkam pranešti kad miręs.
:) Nesuprantu.