Tema: Ats.: kur rasti...
Autorius: siGis
Data: 2014-06-19 21:24:53
Nepamenu.
Nevisai jau ir pasilinksminimas. Nors neziuriu i tai labai rimtai, bet
labai rimtai koki pusdieni ieskojau tokio daigciuko. Nesekmingai.
Gerai, kad nors pasilinksmino kai kas :)

"E-Zyz"  parašė naujienų news:lnv3dd$3tk$1@trimpas.omnitel.net...

> Na šiaip jo, atiduodi galus ir automatu uždaromi visi fb ir gmailo
> accountai. :) HiTech nekitaip. Blyn nu nesuprantu aš visvien šios
> idėjos, nu davei dubą, ir jei sutvarkyti popieriai, vaikai ar kiti
> artimiausi žmonės, giminės pasiima tavo babkes- viskas. Koks
> skirtumas
> kas su tais fb ar gmail bus ir tuo labiau kam kurti solushiną kad
> kažkur/kažkam pranešti kad miręs. :) Nesuprantu.

   Jei gerai pamenu, tai SiGis per viena balandzio 1-aja sake rades
zmogeli, kuris sukonstruoja deze, kuri is nieko gamina elektros
energija, ar kazkaip ten panasiai :) Tai manau, kad ir cia jo sioks
toks
pasilinksminimas :)