Tema: Re: OFF: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: vZetaJones
Data: 2013-10-04 20:30:25
maloniai apakau, bet:

Gerb. p. ,
dėkojame, kad naudojatės SEB banko paslaugomis.
Atsakydami į Jūsų kreipimąsi, pranešame, kad Jūsų įmonės SEB banko sąskaita LT507044 ir Jūsų banko sąskaita LT917044 yra uždarytos.
Lėšos (14 Lt) buvo grąžintos į Jūsų banko sąskaitą, susietą su mokėjimo „Visa Electron“ kortele (1 Lt artimiausiu metu taip pat bus
grąžintas).
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios nemalonios situacijos, gerbiame Jūsų nuomonę ir tikimės Jūsų supratimo. Jei kiltų papildomų
klausimų, prašom rašyti ar skambinti, mielai atsakysime.
Pagarbiai
AB SEB banko
Kontaktų centro
Pretenzijų nagrinėjimo skyriaus vyr. vadybininkė
Tel. (8 5) 268 2673

    Įmonės sąskaitoje jau buvo prikapsėjęs 28lt 'minusas', o kitos saskaitos man tiesiog nerode e-bankininkystes akaunte. Ji,
pasirodo, priklausė 2009m. panaikintai Virtuon kortelei. Tais metais man ją uzblokavo PayPalas del tris kartus neteisingai ivesto
koduko ir nebegalejo atstatyt. As nuejau i SEB ir parasiau prasyma senaja anuliuoti ir isduoti nauja, kas ir buvo padaryta. Senoji
saskaita dingo is e-banko, naujaja kortele ir jos saskaita sekmingai naudojuosi ikisiol. O pasirodo, kad nuskaitinejo is manes
mokesti (iki sios dienos 14lt) uz sunaikintos korteles saskaita... :)
Zinoma, kad as nemaciau, jog nuskaitineja po lituka uz neegzistuojancia saskaita. Maniau, kad uz esama. O kai sumos tokios
litas-ten-litas-sen taigi netikrini visu ten kodu, nes net minties tokios i galva nesauna.