Tema: Re: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: PxYra
Data: 2013-09-26 12:09:01
o kas cia a tamsta?:

"tam yra pirkimas su garantija arba pardavejo isipareigojimas pataisyti
per garantini laikotarpi arba darymas kazko su garantija uz kazkokia
suma. Zinoti, kiek veiks naudotas daiktas - reik but ekstrasesnsu tada.
  Net nauji po keliu dienu genda arba su broku buna. Pirkdamas motinines
tokiu kompu kaip dv6000 ,tx1000 ypac rizikuoji.

--
www.katurim.lt"

ir cia:

"Taip, tx1000 su go6150

--
www.katurim.lt"

tu zinojai kad tai problematiska mama, bet speciai davei kelias dienas
prasitestavimui zinodamas kad per kelias dienas brokas neislys o po keliu
menesiu 80% tikimybe kad bus mamkai amen.
man ta istorija viska primena is serijos: papigiai nupirkau dv6000 sugedusi,
pasildziau su fenu GPU/chipseta pardaviau kaip gera kol vel nepradejo
puliuot.