Tema: Re: OFF: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: Rimas
Data: 2013-10-02 16:04:54
2013.10.02 15:30, Kesha rašė:
> koks skirtumas, jei nepraeis autorizacija iš banko pusės ar ten bus
> electron ar classic, vistiek bus šnipštas

Kaip taisyklė, dažniausiai šnipštas gaunasi su visokiais electron,
maestro ir pan.

> nu turi viena electroną, kitą classic'ą, o pyst praeina tik
> mastercardas... o tu kaip tyčia jo neturi...
> nereikia ir užsienių, kiek kartų buvę prekybcentriuose, praskanuoja
> žmonės krūva vežimų prekių, o kortelės neveikia, reikia tada bėgti prie
> durų link bankomato ir gryninti

Visko būna, bet turėt (ypatingai užsienį) skirtingų bankų korteles
(plius vieną iš normalesniu ale visa, master) yra normali praktika.

Kad tokie variantai užpisa aš puikiai suprantu, man irgi yra tekę palikt
prekes, nes neveikė. Pasitaiko.

> tai mes ir ne naivuoliai, bet prieš vėja nepapūsi, bus dar įdomiau kai
> visiems užčipuos užpakalius kada nors, ir neteisingai pirstelėjęs,
> negalėsi į tą patį tuliką nueit, nes nepraeis autorizacijos užpakalis, o
> cash'as bus senovės istorijos prisiminimas, ir beliks varyt į kelnes,
> prisiminant antiką... :P

Tai ir dabar gali kartais šikt į kelnes, nes tulikai irgi ne visur dirba
ar nepriima kortelių, ar neturi vietinės/nevietinės valiutos.