Tema: Re: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: PxYra
Data: 2013-09-26 10:58:13
jei tu nezinojai apie broka arba gedima kuris islys artimiausiu metu,
saziningas, maza ko gal pas ji sodyboje itampa nestabili ir sugadino
bet cia biski kitas atvejis, jei tu pardavinetum dar veikianti DV6000 (su
brokuotu chipu) ir zinotum kad jis is brokuotu serijos bet prakisinetum kaip
gera laptopa tada sukcius.