Tema: Re: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: PxYra
Data: 2013-09-26 11:17:01
na cia nieks ir nekalba apie nezinomus gedimus, kurie bet kada bet kam gali
pasitaikyt, cia kalbama apie ZINOMUS bugus, visi (pardavejai) zino apie
DV6000 serija bei kitas panasias serijas, visi zino apie 8'os kartos nvidia
geforsu problemas laptopuose ir tikrai saziningi perspeja, pvz
nerekomenduoju pirk su 8600M nes ateity gali nusprogt, nepatikimas, arba
daznai jei koki perechoda pardavineja tarkim SATA2IDE irgi perspeja....kad
va bus letesnis is po Windows matysi HDD kaip secondary diska bet is po BIOS
su situo HDD nesibootins
bet aisku buna durniu ijungusiu pardaveju kurie ta SATA2IDE prakis ir sakys
viskas veikia veikia, o kai klientas atgal atnes preke, primes durniu ir
sakys o nezinojau kad is po BIOS nesibootina ir pasius nx.