Tema: Re: OFF: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: nekas
Data: 2013-10-04 18:11:14
Apie ka cia? Nelabai supratau, o koks skirtumas ar grynais dienpinigius
gauni ar i saskaita? Dienpinigiai yra skirti pravalgymui ir pragerimui
ir uz juos niekaip nereikia atsiskaityti.

O jeigu sneki apie kompensuojamas komandiruotes islaidas (viesbuciai,
tranpostas) - tai jas reikia pagristi dokumentais - ir velgi jokio
skirtumo kaip tu mokejai, grynais ar kortele.