Tema: Re: Pliusiniai TEO planai
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-04-23 23:58:37
"ZK" <z.kazlauskas@takas.lt> wrote in message news:gsov80$j27$1@trimpas.omnitel.net...
> Kai sumazeja nuo keliu mbps dviem simtais, tai ne problema. Bet kai nuo ir
> taip varganu 768kbps nupjauna trecdali, tai zinoma tragedija. Ir kodel man
> tai turetu buti menkniekis?

Na bet juk esme, kuri privede iki sekancios situacijos, buvo zenklus upload'o padidinimas. Ir juk padidejo. Ar ne? ;]
O siaip, kazko labai abejoju, kad tas butinai max imanomas upload'as reikalingas kokiam rimtam reikalui. Jauciu tiesiog abydna, kad visokie ratio ne taip auga, kaip noretusi. ;]
Aijsq cia ne mano reikalas, taigi no offence, jeigu ka. ;]

> Teo tada tuo labiau menkniekis, tai ko
> nepadidinti?

Gi jau minejau, jog cia pacios technologijos ribojimas, o ne tiekejo.

> O kaip kaitalioti moduliacijas radau. Aisku didesnio poveikio
> tai nedaro.

O kokiomis 'susikabina' t.y. pasigauna sinchronizacija?