Tema: Re: Pliusiniai TEO planai
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-04-21 23:21:08
Na, modemas nera testeris... bet...
slopinima rodo puiku, signalo triuksmo santyki taipogi; tik dvi crc klaidos per 5,5val irgi normos ribose ;]
Modemas susikabines 1054kbps upstream sparta. Kodel gaunama tik 512kbps duotuoju momentu neaisku. Gal naudojama nekorektiska gaunamos greitaveikos matavimo metodika. ;]
Siaip galima butu pabandyti pakaitalioti moduliacijas... gal pagelbes.