Tema: Re: Pliusiniai TEO planai
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-04-22 22:14:32
O jie ir neturi giliau ziureti. Daugeliu atveju tai esti del pacios technologijos ribojimo/problematiskumo, nei del tiekejo ir/ar irangos kaltes.
Ta pacia supuvusia vario gyslele turi pasidalinti tiek telefono, tiek upload'o, tiek download'o kanalai.... ir, kad teoriskai lyg ir graziai atrodo, bet praktikoje download'o dazniu juosta pastumia/uzlipa/nupjauna upload'o daznius, Telecomas nelabai kuo pagelbes.
Labai menkai tai pakoreguoti galima moduliacijos kaitaliojimu, ale su Thompsono ST jau simta metu nesusidures ir jau mintinai nepamientam jojo meniu, o manualus uz Tamsta skaityti tingiu, taigis... ;/

PS
O siaip tai man keista, kai 768kbps skaitome normaliu upload'u, o kai jis sumazeja vos ~200kbps, jau skaitome tragisku. ;]
No offence, jeigu ka.