Tema: Re: Pliusiniai TEO planai
Autorius: Libas
Data: 2009-04-21 16:08:10
Viskas priklauso nuo linijos, modemo, ir kaip sugebi issireikalaut is TEO kas tau priklauso.
Turiu Premium plana ir papildomai paemiau Premium+ :
 Pradzioje TEO sukonfiguravo 6Mbps (tipo netycia, bet kadangi pagal sutarti gali but 30% maziau - tai
iskart ir padare toki)
 Po gedimo registravimo paskambino TEO konfigintojas ir pareiske, kad jau padare 10. Patikrinu -
duoda 8Mbps. Sakau "sudinai, pagal slopinimus turi traukt 10" ir tik tada dave 10Mbps :)
 Upload'as niekuo nesiskiria nuo Premium.
Taigi, viska normaliai padarius Premium Plius yra zenkliai geriau uz Premium.
Bet jei slopinimas 30-40db - tai nerekit, kad toks planas yra shoodas ir niekam netinka.

Libas