Tema: Re: Pliusiniai TEO planai
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-04-21 16:13:40
Turiu dar Mikrovistatos "optini". Cia Upload i uzsieni diena ir vakare dar mazesnis, negu
TEO DSL. - laviruoja tarp 160 kbps - 320 kbps. Lietuvos ribose eina kaip reikalas -
Optishkai..
Riboja ne tik p2p, kaip deklaruoja, bet absoliuciai viska. Galima manyt, kad nei vienas LT
provaideris neduoda to, ka garantuoja sutarty.
   kai ives Optini TEO, tada galesiu palygint ir nusprest, kurio atsisakyt.