Tema: Re: Pliusiniai TEO planai
Autorius: ZK
Data: 2009-04-23 08:44:32
Kai sumazeja nuo keliu mbps dviem simtais, tai ne problema. Bet kai nuo ir
taip varganu 768kbps nupjauna trecdali, tai zinoma tragedija. Ir kodel man
tai turetu buti menkniekis? Teo tada tuo labiau menkniekis, tai ko
nepadidinti? O kaip kaitalioti moduliacijas radau. Aisku didesnio poveikio
tai nedaro.