Tema: Re: uzia kompas :/
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2008-05-12 21:18:25
Na, aišku, nėra mažiukas tas Zalman, bet tilpt normaliai telpa :) Aš tik turiu minčių kokį Thermalright Extreme 120 ar koks jis ten gal kada atsisiųst, kad pasyviai aušintų. Gal ir su Zalman irgi kažkas tokio galėtų būt, ale, su naujais 45 nm Penryn procesoriais dar nelabai aišku, kuo galima pasitikėti dėl temperatūros rodymo - labai dažna programa grybauja (berods, teisingiausiai rodo  Real Temp 2.5), tai kol kas nemetu darbų, kad galėčiau eksperimentuoti :) Pagal ją dabar šerdžių temperatūros nuo 38 iki 45, pagrindinė plokštė rodo apie 22 :) Bet gal ateis laikas, kai kokį tylesnį vakarą atjungsiu ir palyginsiu :)

Beje, korpuso ventiliatoriaus lygių jungiklį galima iškišt pro skylutę, kur yra kilpelės korpuso rakinimui.

Šiaip bent jau maniškis baisiai ilgai keliavo (kažkur 3,5 savaitės - gerai, kad galėjau naujas dalis į seną korpusą susidėt :) Jei jau ką, internetu tiesiai iš Antec galima pirkt.