Tema: Re: uzia kompas :/
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2008-05-12 10:58:01
Vietos nemarios, bet man mano vaizdo plokštė nėra iš didžiųjų (tik radiatorius gigantiškas, pasyvus), nežaidžiu, tai ir neteko išbandyt. Vistik viskas labai tvarkingai sulindo, išskyrus vidinį kortelių skaitytuvą, kurį dėjau į diskelio vietą, bet nebuvo kur varžtelių sukt, nes buvo kitos varžtelių padėtys nei diskelių įrenginyje (važtelius sukau iš vidinės pusės, kad įsiremtų).

Beje, iš pradžių nepastebėjau, kad korpuso ventiliatoriaus kištukas iš tiesų yra kištukas / lizdas... ir mąsčiau, kaip čia dabar toks korpusas, o nenumatyta kur jį pajungt :-DDD

Nuo tvirtinimo plokštumos (neskaitant plokštės užlinkimo, kur sukamas varžtelis) iki HDD skyriaus maždaug 26,5 cm, iki įstatyto HDD ~25cm. Na, ar kirstųsi su HDD, bala žino, pas mane plokštės viršus maždaug ties apatine HDD plokštuma, sunku pasakyti tiksliai kaip būtų, na bet ne pas visus 4 HDD yra :) Berods, skaičiau, kad kas susidūrė su tokia problema, kažkiek nudilino ar pan. HDD skyriaus kraštą.

Kol kas patenkintas. Atrodo, kokią pusę dabar likusio garso sudaro CPU aušintuvo (Zalman 9700 NT) triukšmas. O šiaip... korpusu patenkintas :), tik negaliu lygint, išskyrus su senuku Aopen, kuris dabar palyginus atrodo neapgalvoto dizaino, nors prieš 5 m. :) nebuvo iš prasčiausių (stora skarda, labai tylus PSU) :)