Tema: Re: uzia kompas :/
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2008-04-24 14:11:40
HDD ankstesni :) Kol kas sudėjau vidurius į seną korpusą... maitinimo blokas kažkada parėjo, tai remontininkai įgrūdo kažkokią pigieną, kuri daugiausia triukšmo ir kelia. Ir vis laukiu naujo korpuso, į kurį perkraustysiu ir tikiuosi, kad bus daugmaž tylu. Bent jau nesulyginamai su dabartiniu :)

Ačiū už patarimą, tik pas mane kol kas komplektacija nesusidaro :), reik gal paskui žiūrėt, jei susidarys arba bus arčiau to :)