Tema: Re: ka issirinkti ausinimui?
Autorius: Zose
Data: 2008-04-23 12:54:58
> O gal galit konkreciau kokius modelius patarti? Biudzetas 400-500lt.
> Galvoju vistik eit i fortaka, bet ir noriu Zose patarimo paklausyt, kad
> atejus ten neklaust ju pasiulymu.

kazkaip ne is eiles mastai. pirmiausia isbandyk mano varianta su lipnia
juosta ir papildomu propeleriu. jo reikes bet kuriuo atveju. arba KEdas
siulyta varianta su atidarytu keiso sonu. tada pamatysi kiek temperaturos
pakris ir bus galima ziuret toliau ko tau reikia. pirma perkui, paskui
galvosiu nera geriausias variantas. maitblokio isvis ytariu nereikia keisti
jei nera poreikio super tyliam kompui, o tik tokiam kad gyvenimo netrukdytu.
cpu ausintuva imti titan vanesa arba is zalman, tik perkant zalman reiktu
ziuret ar nekils problemu ydedant, pas juos gabaritai dideli. ir jei gali
padaryk fotke propelerio groteliu esanciu gale keiso, nes irgi buna gudriu.
geriausia ispjaut aisku kaip prisegtoje fotkeje, bet nevisi nori/gali
pjaustyt