Tema: Re: uzia kompas :/
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2008-04-24 20:11:25
Nors man siūlė/rekomendavo Chieftec, vistik nusprendžiau pasiimt Antec Sonata (atsiliepimų daug newegg.com), bet tavo atveju gali būt didoka vaizdo plokštė ir lyg vienam sunkiai tilpo didelė vaizdo plokštė.

O dėl HDD mirimo tai bala žino... pas mane dauguma WD, geriau serveriniai variantai - patikimesni, lyg vienas ir Seagate yra, bet visi jau ilgai ir gerai dirba be aušintuvų. Kažkadaise Maxtor nuduso, bet jie ir šiaip nepasižymėjo ilgaamžiškumu.