Tema: Re: uzia kompas :/
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2008-04-24 20:43:21
Antec Sonata Plus - su PSU, pagal apžvalgas, geras PSU įdėtas. Tik vat LT, kaip tik geras daiktas, taip jo nėr... bet gal užveš truputį dabar.

Sonata korpusai paprastai su PSU būna. Yra ir kitų, be PSU, bet nesidomėjau. Geri ir Antec P 180 ar pan., tik jų kaina aukštesnė. Kaip sau nusprendžiau, kad su 4 HDD ir 1 paprasta vaizdo plokšte, man užteks Sonata. Kad nebuvo norimo modelio vienu metu buvau pradėjęs galvot apie serverinį korpusą, ir nors kai kur sakė, kad tylus, bet kitur radau, kad Sonata palyginus kur kas tylesnis. Užtat vietos jame dauuug :)

Corsair, atrodo, irgi geri maitinimo blokai, bet čia jau konkrečiai pagal modelį apžvalgų reik paieškot.