Tema: Re: Serverine ir kondicionierius
Autorius: krx
Data: 2008-04-09 14:51:00
    Aš neteigiau, kad kuo aukščiau, tuo geriau, tą teigė rodosi p. Nerijus.

    Tačiau konkrečiai mūsų atveju viskas labai paprasta - pas mus pagrindinė įranga (kuri gamina $$$)gali dirbti tik 0'iniame lygmenyje, nes ji sunki, žaliavos sunkios, reikia kransijų ir etc. 1 m^2 0'liniame lygmenyje dabar jau bet kur (ypač su infrastruktūra) kainuoja nežmoniškus pinigus. Tuo tarpu auktštesniuose aukštuose, ten kur jie nemaišo 0'linio lygmens įrangai, ploto kaina jau yra keletą kartų mažesnė. Kadangi IT tiesiogiai $$$ negamina, tai ji gali adaptuotis pagal aplinkybes. Aišku kompromisų saugumui niekas nedaro, t.y. nestato serverinės, besiribojančios su išorinėmis pastato sienomis arba ant stogo.