Tema: Re: Serverine ir kondicionierius
Autorius: md
Data: 2008-04-08 15:17:25
krx wrote:

> Ta prasme, kokie skaičiai?

Domina prie kokios min temperaturos dar imanomas saldymas su paprastu
AC. Darbe kaip minejau dabar 2 samsungo 12tukai. Veikia lygtai jie ir
prie 0, bet tiksliu gamintojo skaiciu nezinau. Lygtai kazkur skaiciau,
kad +10C. AC staciusi firma minejo kazka apie tai, kad reikia padaryti
kazkokius pakeitimus isoriniame bloke, kad veiktu prie zemesniu temp.
Beje su tais pigiais AC man nesigauna palaikyti pastovia patalpos temp.
Sokineja 5C ribose nuo 15-20. Seniau su Mitsubishi temp. budavo kaip
ikalta. Dar nezinau kas del to kaltas. Aiskinsimes.

> Kai mes pirkomės ir statė mums, kainos skirtumas buvo didesnis, nepamenu, kažkur ~400-600 Lt rodos. Sąnaudos elektros yra mažesnės inverterinio, su sąlyga, kad jis nedirba pilna eiga. Nes jei dirba pilna eiga, tai inverteris nieko neduoda - vis vien jis ant max. srebia. Imi brangesnę investiciją, pigesnę eksploataciją, prognozuojamas palūkanų normas, diskontuotus pinigų srautus ir ieškai atsipirkimo taško.

Na mes pasirinkome paprastus AC, siuo metu ijungtas 1. Veliau galbut
pajungsiu abu, tik viename nustatysiu keliais C aukstesne temp.