Tema: Re: Serverine ir kondicionierius
Autorius: krx
Data: 2008-04-09 12:20:12
> patalpu sildymas. Dabar po truputi kaupiant patirti galiu pasakyti, kad
> serverine turi buti maximaliai izoliuota nuo lauko ir kitu patalpu. Kaip

Tai yra teisingas požiūris. Bet net ir iš pažiūros hermetiška serverinė turi terminius nuotiekius.

> ir tiktu rusys,

Netinka. Žiur. žemiau.

> bet taip pat patirtis parode, kad kuo daugiau aparaturos
> tuo dazniau reikia i serverine uzsukti, bent jau vien tam, kad
> patikrinti kaip viskas veikia.

Blogai susitvarkęs. Viskas turi būti valdoma per nuotolį. Žmogus serverinėje iš principo yra nepageidaujamas objektas, nes jis turi tendenciją kažką išjungti/užkliudyti/sulaužyti/padegti ir t.t. ir t.p. Pirmoje serverinėje gale jos tarnavimo buvau pasiekęs tokį lygį, kad ten užeidavau taip vidutiniškai kartą-du į 3 mėnesius, dažniausiai instaliuoti naujos įrangos arba išinstaliuoti seną.