Tema: Re: Serverine ir kondicionierius
Autorius: krx
Data: 2008-04-08 15:51:34
> Domina prie kokios min temperaturos dar imanomas saldymas su paprastu
> AC. Darbe kaip minejau dabar 2 samsungo 12tukai. Veikia lygtai jie ir
> prie 0, bet tiksliu gamintojo skaiciu nezinau. Lygtai kazkur skaiciau,
> kad +10C. AC staciusi firma minejo kazka apie tai, kad reikia padaryti
> kazkokius pakeitimus isoriniame bloke, kad veiktu prie zemesniu temp.

O tai žiemą ankstyvą pavasarį vėlyvą rudenį įprastinio šilumos nuotiekio nepakanka, kad aušintųsi serverinė savaime?

> Beje su tais pigiais AC man nesigauna palaikyti pastovia patalpos temp.
> Sokineja 5C ribose nuo 15-20. Seniau su Mitsubishi temp. budavo kaip
> ikalta. Dar nezinau kas del to kaltas. Aiskinsimes.

Jei patalpa maža, tai blogai, nes nėra talpos-tūrio išlyginančios fluktuacijas. Bet jei kondicionierius yra pakabinamas, o ne per pakeltas grindis pučia į spintos apačią, tai vis vien turėtų būti dzin.

> Na mes pasirinkome paprastus AC, siuo metu ijungtas 1. Veliau galbut
> pajungsiu abu, tik viename nustatysiu keliais C aukstesne temp.

IMHO, taisyklė tokia, kad jie kondišinas turi veikti, tai turi veikti iškart ir backupinis. Nes jei jis ne bakupinis, tai kam jis tada?