Tema: Re: Serverine ir kondicionierius
Autorius: Nerijus
Data: 2008-04-09 12:34:18
	Cituoju knyga: Kilus gaistrui, potvyniui ir kitoms panashioms nelaimems
rusys uzhpilamas vandeniuku, ir labai grazhiai brangia technika galima
mesti lauk. Tokia tai elementari logika. Nu aishku reiktu atsizhvelgti
ir y klimatines salygas, bet pvz pas mane namie, tai pavasari (aishku ne
toki kaip shiamet) daznai vandens rusyje atsiranda. taip kad sitas
reikalavimas nera visishka nesamone ir Lietuvoje, IMHO.

	N. M.