Tema: Re: hardware nereikia brangaus
Autorius: Remigijus
Data: 2019-08-23 10:58:18
Turiu palyginimui Athlon X4 631, 2,6 GHz, 4 GB RAM, Geforce 250 GTS (512
MB) ir 160 GB HDD + Mint linux. Tai jis labai ilgai užsikraudinėja, 2 ar
net daugiau minučių. Browsinimas yra irgi lėtas, bet iš bėdos
pakenčiamas (tikrai ne sekundės dalimis, o kelių sekundžių skirtumas).
Blogiau yra 4 GB RAM, o ne lėtas CPU, nes atsidarius daugiau tabų
swapinasi. Youtube full HD VP9 šiaip ne taip padropindamas freimus rodo
(žiūrėti galima), H264 puikiai rodo, HEVC fullHD irgi pakenčiamai rodo.
Tai mano nuomone jei toks kompiuteris būtų vietoj 10EUR HDD būtų su
20EUR kainuojančiu SSD, tai minimalius poreikius patenkintų (mokesčius
pamokėti, paštą, feisbuką, delfi pavartyti, filmą, youtubą, ar kokį
TV3play pažiūrėti). Man šiaip gaila labiau elektros, nes šitas
dinozauras ryja daugiau nei 100W elektros, o yra lėtesnis už telefoną.