Tema: Re: hardware nereikia brangaus
Autorius: Kipsas
Data: 2019-08-09 18:12:41
2019-08-09 16:34, MRT rašė:

> As irgi megstu piguvini HW.. bet nuo SandyBridge laiku jau
> kreivokai ziuredavau i C2D (jie tuo metu nebuvo visiskai dykai).
> Is individualios praktikos - S939/AM2/AM3 kazko matkes dazniau smigdavo.
> Visokie Athlon II X4 ejo su integruota matkej videlka ir jos man
> kazkaip prasciau nei kokio Celkatrono Intel HD.
> Daznai matkes ar ne su 760G ejo (Radeon 3000), mandresnes iki HD42xx
> https://en.wikipedia.org/wiki/AMD_700_chipset_series#Integrated_graphics
>
> Jei imt naudota piguvini, tai labiau noretusi bent Kaby Lake
> Jei i3+ - galima ir nuo Skylake (HD520).
> [...]

Pono "nelabs" postringavimai man priminė vieną seną anekdotą:

Joja mišku riteris ir prijoja didelę balą. Žiūri, o ten žmogelis
murgdosi, tai panyra, tai iškyla. Reikia išgelbėti nelaimėlį! Nieko
nelaukęs, riteris šoka į balą ir ištraukia tą žmogelį į krantą. O tas
labai pasipiktino ir sako
- Ko tu mane ištraukei? Aš gi čia gyvenu!