Tema: Re: hardware nereikia brangaus
Autorius: nelabs
Data: 2019-08-08 21:03:19
zymiai, kas tas yra "zymiai", sekundes dalim greiciau atsivercia, tas
nesiskaito. daznai  priklauso labiau, kiek uzknista softwariskai sistema, o
ne nuo gelezio
youtube vartosi bele kaip
duomenys: (70 eur, primenu)
AMD Athlon (tm) II X4 620 2.60GHz
RAM 4 GB,  1 TB
papasakok, kas man galetu padaryti toki baisu stabdi del kurio as paaukosiu
biudzeta skirta kitoms (idomesnems) pramogoms ?