Tema: Re: hardware nereikia brangaus
Autorius: Sniegas
Data: 2019-08-10 00:41:04
Taip, yra žmonių, kurie kad ir uždirba neblogai, bet perka dėvėtą
šlamštą, kuris naujas kainavo brangiai, bet jau ant tiek sudėvėtas, kad
įsigyja praktiškai dykai, bet va su onoru tada - o, kokį aš daiktą
turiu. Kam pirkti seną Volvo ar Audi, jei galima nusipirkti kad ir
mažesnį, ne tokį galingą, bet gerokai naujesnį ir nenujotą Peugeot ar
Ford? Mano mintis tokia - geriau sunkiau dirbti, uždirbti daugiau, bet
naudotis naujais daiktais, nei tinginiauti ir pirkti kažkieno atlikusį
daiktą, kad ir pigiai, bet jau visai sudėvėtą, kurį netrukus išmesi.
Skūpus moka du kartus, o tinginys tą patį darbą dirba du kartus. Kaip
anglai sako apie daiktą - Near at the end of life. Kam pirkti daiktą,
kuris tuoj mirs?