Tema: Re: hardware nereikia brangaus
Autorius: sbalen
Data: 2019-08-11 22:12:09
atsakymas nepavydas. tada tavo komentas pasidaro beprasmishkas.
perku kurva ka galiu brangiausia sedi pypykas autobuso dydzio masineleje
ir piktinasi, kad kampsciai. galvoje gal razrucha, reikia pripisti gamta
kad nebekvepuotu ir save kaip shuda didi istaskyti, barskinti raktus,
spardinti padangas, buti alfa patinu, stai apie ka kalba

Sniegas <sniegas@namuose.lt> ra?e news:qipev4$hso$1@trimpas.omnitel.net: