Tema: Re: hardware nereikia brangaus
Autorius: Sniegas
Data: 2019-08-11 19:15:32
Jei matei filmą Alien: Covenant, kai robotas paklausia, kodėl jį sukūrė,
atsakymas buvo toks - sukūriau, nes galėjau. Todėl brangus ir galingas
hardwaras perkamas todėl, kad galime jį pirkti. O kas kaip jį naudoja,
čia jau ne tamstos bėdos. O jei tamstai pavydas šikną drasko, kad kažkas
gali nusipirkti brangų ir galingą - eik dirbti ir nusipirksi. Mes
nusikaltimo nedarom nei dirbdami, nei už uždirbtus pinigus pirkdami, nes
abiem atvejais nauda visuomenei, o mūsų sumokėti mokesčiai dar
nukeliauja ir tamstos gydymui.