Tema: Re: Amazono pokštai
Autorius: neratoblogo
Data: 2019-08-22 19:01:30
Telefoną pirkau aš ir pirkau iš savo Amazon acc. Savininkas ir pirkėjas
esu aš. Tik naudotojas ne aš. Prie ko čia užsispyrimas? Jei būtų pačioje
pradžioje pranešę, kad reikia iš telefono userio emailo rašyti - taip ir
būčiau padaręs. Apie tai pranešė tik po 14 laiškų susirašinėjimo.

Va tau pirmas Google supporto laiškas, po pasikalbėjimo telefonu apie
tai, kad mano pirktas, bet žmonos telefonas sugedo:

Hi Arunas,

Thanks for getting in touch with Google! My Name is Uli and I am more
than happy help you with the exchange of your device.

I am sorry to hear that your Google Pixel 3 is not working as expected.

To proceed with your request, we will need some further information such
as the current address in Germany and the receipt for the purchase on
Amazon Germany.

As soon as we have the requested information, we can process your
request for an exchange.

Atrodo viskas ok. Išsiunčiau adresą ir Amazono receiptą. Ir tada
prasidėjo 14 laiškų papildomų sąlygų reikalavimas. Įvykdžiau visus jų
prašymus - ir pabaigoje pasiūlė viską tą patį daryti iš žmonos emailo.
Kodėl neparašyti to iš karto?