Tema: Re: Amazono pokštai
Autorius: ostapas
Data: 2019-08-22 08:55:49
Šiaip labai keista buvo kad paypal'as tiesiog antrą kartą nuskaitė pinigus,
nes Swed'o mergaitė gulė kryžium kad jie to daryt negali ir man teks daryt
naują mokėjimą.

On 2019-08-22 08:36, ostapas wrote:
> Man iš pradžių rollbackino bankinę transakciją, paskui tyliai dar kartą
> nusiskaitė babkes ir operacija pavyko. paypalo mokėjimas visą laiką kabojo
> kaip pavykęs.
> Registruotas Lietuvoj, shippinimo adresas Prancūzijoj, pardavėjas
> Vokietijoj.

Tada iš viso neaišku kaip neratoblogo susidūrė su problemomis. Nebent,
PayPal blokuoja operacijas tik pagal jam vienam suprantamą apsauginį
algoritmą.