Tema: Re: Amazono pokštai
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-21 17:41:56
On 2019-08-21 16:48, Struktur wrote:

> Skundo nerasyk. Parasyk selleriui ka gavai ir ar cia viskas OK? Pats
> ziurek kaip teises savo zinai, pyksti kai kazkas kazka nesaziningai nori
> .... :)

Selleris sunkiai bendraujantis, net ką jis man ten išsiuntė priverčiau
pranešt tik per Amazon suportą. Tada teikėsi parašyti, jog "ten ne
naujas orderis, o replace".

O Amazoną jau informavau, jog refund reikalavimą atšaukiu, nes selleris
pakeitė prekę nauja geresne. Seleris gauna Amazon dispute laiškų
kopijas. Ir tai teisiškai viskas OK, nes bet kuris pardavėjas turi teisę
savo klientams keist prekes į analogiškas, bet ne prastesnes, ar pridėti
dovanų kaip kompensaciją už nepatogumus. Jam taip elgtis neuždrausta, o
aš turiu teisę su tuo sutikti ar atmesti.

Nesąžiningai čia būtų, pvz., jei staiga negauni prekės, praneši ir tau
išsiunčia antrą, o paskui dar gauni ir pirmą. Va, tada viena iš prekių
tau nepriklauso, reikia informuoti. Turbūt ir prisiminei neseną
istoriją, kai kažkas taip antrą SSD diską gavo ir klausė njusuose ką
reiktų daryti.