Tema: Re: Amazono pokštai
Autorius: neratoblogo
Data: 2019-08-21 19:37:42
Aš tiesiog nesitikėjau, kad taip gali nutikti. Net specialiai pirkau
būtent iš Amazono, o ne iš marketplace'o, nes anksčiau neveikiančią ar
nepatikusią prekę pavykdavo lengvai gražinti.

Tiesiai iš Google gali pirkti tik tuomet, jei turi kortelę registruotą
Google shop'o šalyje. PirkEu nepadeda šiuo atveju.
Žinau, nes bandžiau. Bendradarbis turėjo Revolutą išduotą anglišku
adresu - tik tuomet jam pavyko nusipirkti iš google.store.uk.