Tema: Re: Amazono pokštai
Autorius: neratoblogo
Data: 2019-08-21 22:28:39
Naujas Paypal acc su Vokietijos adresu galbūt suveiktų. Galėsi
išbandyti, parašysi :)

Aš jau Googlo pixelių atsikandau. Sekantis telefonas, kad ir kaip būtų
gaila, nes fotografuoja puikiai, tikrai nebus Pixelis.

p.s. Pixel 3A atostogaujant užsienyje taip pat nei iš šio, nei iš to
visiškai išsijungė naktį. Gerai, kad šiam suveikė "volume down+power"
mygtuko kombinacija. Jei tai būtų buvusi skrydžio naktis - žadintuvas
nebūtų suveikęs.

p.p.s. Abu telefonai neskendę, nekritę. Nešioti dėkle, nei ant ekrano,
nei ant korpuso jokio įbrėžimo.

Man labai keista, nes iki šiol šeimoje nė vienas išmanusis telefonas
nebuvo savaime sugedęs nuo vos ne pačių pirmųjų t.y. nei HTC Desire, Nei
Moto Defy, Moto g, nei Xiaomi Redmi 3, nei Redmi 4X. Visi jie, net ir
skilusiais ekranais, vis dar veikia.