Tema: Re: Amazono pokštai
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-21 23:06:59
On 2019-08-21 22:28, neratoblogo wrote:
> Naujas Paypal acc su Vokietijos adresu galbūt suveiktų. Galėsi
> išbandyti, parašysi :)

Paskutinio 4Free apgreido kontekste, turbūt dar negreit išbandysiu :]

> Man labai keista, nes iki šiol šeimoje nė vienas išmanusis telefonas
> nebuvo savaime sugedęs nuo vos ne pačių pirmųjų t.y. nei HTC Desire, Nei
> Moto Defy, Moto g, nei Xiaomi Redmi 3, nei Redmi 4X. Visi jie, net ir
> skilusiais ekranais, vis dar veikia.

Velnias žino. Pykti ant Googlo kai tau išų eilės du telefai kliuvo
bugovi, gali aišku, bet pats jaučiu supranti, kokia tai niekinė imtis
statistinėms išvadoms daryti...

Pvz. aš turėjau Nexus 4, Nexus 5, Nexus 6, Pixel XL, Pixel 2 XL, o dabar
dar ir Pixel 3 XL, tai vienintelis nutikimas atsitiko su Pixel 2 XL
mikrofonu. Visi kiti dirbo ir iki šiol dirba puikiai. Tik 4 ir 5 Nexuso
jau neturiu, bet kam pardaviau, sakė, jog veikia iki šiol, tik Nexus 4
batarkė jau silpnoka.

Tad mano asmeninė patirtis su Googlo aparatais yra pakankamai teigiama.