Tema: Re: stalas
Autorius: android
Data: 2018-10-15 15:18:10
namu ukiu rasomieji stalai yra manding labiausiai neinantis baldas. T.y., ju pilna nereikalingu,
atiduoda dykai arba parduoda pusvelciui.
O ofisai perka komplektais.

Naudoju viena kampini is JAV ambasados (gamintas JAV) aukciono, kuri pirkejas po kurio laiko man
atidave dykai. LMDP 25mm, kantai 4mm plastiko. Tvirtas daiktas, bet su labai siauru panaudojimu.

Savo pinigu neatgausi. Idomu, ar uz 50e kasnors pirktu. Net ir tuo labai abejoju.
Idomu, kaip baigsis, nes esu nemazai baldu sau pasidares, bet net minties tokios neturejau kadanors
juos pardavinet. Sau yra sau, pas kitus zmones kitokios pretenzijos.
Pvz, parduodamas buta ("pasiimk, issivezk") virtuves kampa su apatinem+virsutinem spintelem (2.5m
beginio) is klijuoto skydo ir baru-stalu issiardziau ir pritaikiau kitame bute.
156x90x40cm komoda su 4 stalciais, ant ratuku - esu gaves prasymu parduot ar padaryt antra
pardavimui. Taciau