Tema: Re: COMM: stalas
Autorius: tranzoo
Data: 2018-10-08 10:27:02
ergonomika yra senas dalykas. pagrystas anatomija. negaliu garantuot ka
kalba kruvos 'daktaru'. zmogus naturaliai ziuri zemyn. kitaip nematys
kur eit.

stuburininkai su isvarzom - man labai gaila

darbuotojai su popieriais po monikais - pastoviai skaudanciais
sprandais. 'numiegojau'

su 'startukais' begiojama ant minkstos dangos. visur kitur sovietmeciu
buvo naudojama avalyne kokia gauni. paprastos 'basketkes' ir stora
vilnone kojine. veliau galima buvo gaut is spekuliantu adidas uz
kostmine kaina. menisku nebeturiu...