Tema: Re: COMM: stalas
Autorius: fenix
Data: 2018-10-08 16:02:36
2018.10.08 10:27, tranzoo rašė:
> ergonomika yra senas dalykas. pagrystas anatomija. negaliu garantuot ka
> kalba kruvos 'daktaru'. zmogus naturaliai ziuri zemyn. kitaip nematys
> kur eit.
>
> stuburininkai su isvarzom - man labai gaila

galiu taip trumpai is savo atminties checklista pasakyt:
1. Kaklo problemos nuo sedejimo panarinta galva. Ziureti tiesiai ir tik
tiesiai.
2. Pedu, kelenu, klubu ir viso stuburo problemos - nuo vaiksciojimo
kieta lygia danga su kieta avalyne. Sako, kad garantuotas reikalas
3. Batams, zemei ir kt ant zemes esantiems daiktams nesimeldziam, o
tupciojam.
4. Siuolaikinis nejudrumas - visos sanariu, tame tarpe ir stuburo problemos.

> darbuotojai su popieriais po monikais - pastoviai skaudanciais
> sprandais. 'numiegojau'
>
> su 'startukais' begiojama ant minkstos dangos. visur kitur sovietmeciu
> buvo naudojama avalyne kokia gauni. paprastos 'basketkes' ir stora
> vilnone kojine. veliau galima buvo gaut is spekuliantu adidas uz
> kostmine kaina. menisku nebeturiu...

taip taip... tik mama taip link stajeriu. begiojo su startukais, tiesa.