Tema: Re: COMM: stalas
Autorius: fenix
Data: 2018-10-07 23:47:43
2018.10.07 22:56, neratoblogo rašė:
> Kanados vyriausybės darbų saugos ir sveikatos centras tiks?
> https://www.ccohs.ca/oshanswers/ergonomics/office/monitor_positioning.html

ja chujeju! paskutinem mano ziniom, isgirstom ir parodytom skaidriu
pavidalo vienos gydytojos reabilitologes paskaitoje (jos paruosta
medziaga), kad is viso ilgalaikio darbo palenkus kakla zemyn neturi but.
pvz kad ir tapsnofonai... turetume juos laikyt priesais akis.

reikes patyrinet sitai, nes, imho, cia nonsensas